Wrześniowa wyprawa do ZAKOPANEGO - wrażenia niesamowite!

Dodano 27 września 2019

W dniach od 16 do 19 września 2019 r. 24 uczniów klasy III C wraz z opiekunami uczestniczyło w wycieczce szkolnej do Zakopanego. Ze względu na małą ilość uczestników podróż naszą do Zakopanego odbyliśmy pociągiem.

Już po drodze mogliśmy podziwiać różne ciekawe miejsca naszego kraju, jakim jest na przykład Kraków.

Po dotarciu do Zakopanego - do naszego miejsca zakwaterowania, jakim były same Krupówki, wyruszyliśmy na spacer, którego celem było zdobycie Gubałówki.

Drugiego dnia celem naszej wycieczki była Dolina Kościeliska. O 7:30 rozpoczęliśmy atak szczytowy. Po przejściu paru górskich kilometrów dotarliśmy do Smreczyńskiego Stawu, a następnie wspinając się przez drabiny i pomagając sobie łańcuchami dotarliśmy do Jaskini Smoczej Jamy. Na szczęście pogoda była dla nas łaskawa i mogliśmy nawet dostrzec wbijające się w góry promienie słońca. Wieczorem wybraliśmy się na krótki spacer w celu zobaczenia zakopiańskiej skoczni.

Kolejnego dnia podziwialiśmy Halę Gąsienicową oraz Czarny Staw Gąsienicowy. Warunki pogodowe niestety nie sprzyjały tak jak dnia poprzedniego, jednak kawałek przed szczytem pojawiło się okno pogodowe, a więc postanowiliśmy zaatakować.

Dla klasy III C szczególnie były to lekcje bardzo cenne, gdyż uczniowie dowiedzieli się wielu nowych rzeczy, które później będą mogli wykorzystać na maturze, która odbędzie się już w maju! Zapewne cała wycieczka pozostanie na długo w pamięci wszystkich uczestników.