Klasy trzecie w Berlinie

Dodano 19 października 2023

W piątek 13.10.2023r., odbyła się wycieczka szkolna do Berlina. Wzięli w niej udział uczniowie klas 3e i 3f. Celem wycieczki było zwiedzanie stolicy Niemiec. Wyjechaliśmy o 7.00, w autokarze śpiewaliśmy i rozmawialiśmy. W planie naszej wycieczki było zwiedzanie Alexanderplatz, East Side Gallery, Wieży Telewizyjnej, Czerwonego Ratusza i Katedry Berlińskiej, do której należy aleja Unter den Linden i Brama Brandenburska.

Później mieliśmy chwilę przerwy w największej galerii w Berlinie, gdzie mogliśmy zrobić zakupy i zjeść obiad. Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum Techniki, gdzie sami mogliśmy oglądać ciekawe wystawy. Na koniec odwiedziliśmy Kompleks Reichstagu, weszliśmy na kopułę, z której mogliśmy zobaczyć całe miasto. Wszystkie miejsca były nadzwyczajne i miały własną historię. Porobiliśmy mnóstwo zdjęć, a do domu wróciliśmy szczęśliwi, ale wyczerpani po całym dniu chodzenia. Mamy nadzieję, że wkrótce znów będziemy mieli możliwość uczestniczenia w równie ciekawej wycieczce.

Alicja Łabendzka

Podróż po nadmorskich miastach
25 czerwca 2024
Rajd rowerowy do Turwi
24 czerwca 2024
Kajakowe zmagania klasy 3a!